Vilka soffor ska vi ha?

Idag var mamma ledig, det är så skönt att ha henne hemma. !

Vi åkte till väla vid ett tiden, jag köpte en ny BH, puder, och ansiks mask. Sedan blev det vidare till hylling, för att besöka EM. Vi gick och kollade på soffor, och nu har jag bestämt mig, jag vill någ inte ha någon hörnsoffa. Vi ska ha två stycken '' 3- sits'' soffor. Vi ska ha ljusa, eftersom vi har gråa tapeter. Det var inte långt i från vi köpte sofforna på Em, men då berättade dem att ni får inte dem fören i januari. hejdå ! haha. Då kan dem ju glömma att vi köper där. !
Men nu blir det malmö nästa helg, vi orkade inte mer idag. Det tar på krafterna att gå runt och kolla på soffor, vi har varit i hela helsingborg och kollat soffor nu. Vi var även och kolla nytt golv idag, så nu har vi massor av prover hemma. Får se vad det blir för något.

Nu sitter jag här, och fryser.... ska snart prata med mamma om gymnasium. Malmö nästa`?

ikväll blir det slapp med mamma, imorgon lunch hos pappa och sedan träffa P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0