dagen!

idag började dagen med att jag gick upp och tog bussen till skolan.
I skolan, hade vi engelska, tre st test, och dem gick jätte bra. Jag har alltid haft svårt med engelska, men jag tror att min engelska har förbättras tack vare johanna. :)  Efter engelskan var det matte, michaela och jag jobbade på. Vi hade sedan musik, lunch och svenska.
Sista lektionen hade vi idrott på olympia, så vi fick gå upp dit. När jag skulle byta om efter idrotten så såg jag att älskling hade skickat sms, och skrivt att han hade slutat. Sedan ringde jag honom, och frågade vart han var någonstans. Då satt han i bilen med mamma utanför olympia för att hämta mig. nawe, så gulligt.
Vi kom hem,, kollade tv, och sedan var jag tvungen att åka till dansen.
Vid sju ringer jag älskling, för han hade ringt, han sa att han kommer om några minuter för att hämta sin engelskbok.
Puss på dig.
Nu sitter jag här och har jätte träningsvärk i magen, och ska snart nanna. Börjar halv tio imorgon på friidrottshallen igen! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0