dansdansdans!

åhh, idag var det upp tidigt. Ställde klockan på sju, ! åhh, det är så segt att gå upp. Jag tog bussen till skolan, där vo hade No först, vi fortsatte på våra rakerter. Dem kommer bli så fin, eller den är så fin. Efter no blev det dubbel timme i svenska. :)  Mat, och adam lilla berättade sin plan med sin tjej i 5:an. Haha,
Sista lektionen hade vi bild, sedan slut.
Jag och michaela gick i stan, och sedan hem.
Hem, plugg och sedan iväg och dansa.
Träningen gick bra, jag och malin tränade på vår pardans, den börjar likna något nu.
Min singel dans, kan jag nästan, ska bara finslipa den nu.

Nu ska jag fortsätta kolla Top modell och sedan börjar vi 10,15 imorgon.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0