danstävling.

åhh, nu börjar det äntligen närma sig, den 20:e är det danstväling för mig och mångra andra. Den är faktiskt i helsingborg, alltså det betyder att jag måste verkligen ge allt, och försöka få en prick på hemma plan.
Men jag känner att jag verkligen vill, och har rätt inställning, så jag har någ en liten chans.
Nu har jag tränat i snart tre veckor, efter sommar uppehållet. och detta har jag lärt mig och hittat.
Jag älskar verkligen att dansa, det är det roligaste som finns. Jag dansar som sagt 5 dagar i veckan, och jag hoinner med skolan. Vi har mycket plugg nu, någon läxa varje dag, men jag planerar bra. Så jag tycker att det känns bra.




* jag har lärt mig en massa nya steg
* jag har fått mer självförtroende
* jag har hittat en danspartner
* vi är några tjejer som vill börja dans grupp disco.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0