Du är helt underbar Jocke!

igår så vaknade jag vid tio, gick upp och gjorde v mig. Sedan skickade älskling sms, jag ringde honom, och bestämde. Vi bestämde att jag skulle komma till honom och sedan sova där. Så jag packade ner massor av saker, och sedan körde mamma mig till Gantofta.
Vi kollade TV hela efter middagen lång, mysigt. Vid sex, kom Amanda och Adam, där drog vi ner och åt. Sedan satt vi bara och pratade och skrattade. En helt underbar kväll, sedan blev dem hämtade. Jag och jocke kollade tv igen och lite data. Sedan blev det godnatt:$ 

Idag, vaknade jag upp hos jocke, vi åt frukost och jag gjorde v mig, sedan kom mamma och hämtade mig. Nu sitter jag och lyssnar på musik, och pluggar lite. Snart kommer älskling hit. Du är helt jävla underbar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0