Du är världens bästa mamma.

åhh, denna veckan har varit så jobbig och stressig, men värre blir det. !
Jag orkar inte mer, allt detta plugg, och skit. Det tar verkligen på krafterna, men nu ska jag snart sätta mig och plugga igen.
Vi har två prov nästa vecka och ett arbete som ska vara inlämnat. Men i alla fall jag ska inte klaga.
Veckan har som sagt varit att plugga.

I onsdags, så var jag på Hif med johan, där jag träffade oskar och alexandra. Trevligt trevligt.  Jag sa även hej till älskling (L)

Igår, så var det dans, skulle pluggat, men jag mådde abslout inte bra för det. Tack alla som stöttade mig.


Idag: sov morgon till halv tio. Första lektionen var på Ga-hallen där vi hade idrott. på idrotten hade vi handboll, jag fattar noll på det. Jag förstår inte hur människor kan tycka om det, de är verkligen hur tråkigt som helst.. Vi hade även prov på idrotten, något teoretiskt prov ( eller hur det stavas) om regler mm, i handboll.

Efter idrotten var det no, där vi skulle skjuta upp våra raketer. Jag, michaela och tilda hade abslout inte lagt ner tid på det, men när vi sköt upp dem för några veckor sedan, så kom den inte sist. Men idag kom den sist, men vi hade ju inte lagt ner massor av pengar på rakterna som vissa gjorde. :p Efter no, var det matansvaret, sista gången detta året ! Gött !

Elevråd sedan, där vi gick igenom lite om fikan, inget annat. Svenska, där vi gick till bibloteket och lånade böcker, så nu har vi en månad på oss och läsa ut denna boken. Efter sv, hade vi till slut engelska. !

Vid tre kom mamma och hämtade mig, vi körde hem, och sedan ner till stan igen. Min mamma fyller faktiskt år idag, så ett stort grattis till henne. Du är världen bästa mamma. ! Vi åt på harrys, och sedan fick jag en ny mascara och ett par trosor av mamma, hihihihi. Nu ska jag plugga, och sedan till bogarhts med bror.
Imorgon ska jag träffa älskling <3

puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0