En månad älskling!

Grattis till oss älskling, som firar en månad tillsammans. Denna månaden har varit fylld med kärlek, och skratt.
Det tog en sekund att lära känna dig, det tog två sekunder att tycka om dig. !
Du är verkligen en jätte bra kille.
Du är en sann vän, och en kärleks vän. Som jag bara tycker så mycket om.
Du vet om, att du är guld värld, och betyder jätte mycket för mig. Du är fantastisk. Jag hade kunnat sitta och skriva i evigheter om dig, för det finns s¨mycket. Men nu ska jag kolla idol.

Idag: Engelska, debatt. Matte, fattar typ allt:p Musik, gick igenom lite tillprovet. Mat, där jag och jeppe hade disken. :D
Svenska, jobbade på pontus, ( fantastic 4 ) och sedan var det idrott inntebanndy.
Hem, plugga, äta och iväg och dansa. och nu ska jag som sagt kolla idol. Imorgon ska jag träffa älskling istan och sedan klippa mig. sedan ska vi sova ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0