En ny klocka!

idag, så vaknade jag av att mamma ringde och väcke mig. För hon öppnade idag, jag hatar när folk ringer och väcker mig.. vakna av en ringsignal!!:p  Ingen poppis alls.
Men jag tog bussen till skolan, och kanske ska börja cykla nu också. :)  
I skolan hade vi, No, dubbel timme i svenska och till sist bild.
9:5, ni är bäst !
Det har hänt en massa skit i skolan nu.. på lägret och sånt skit. Men det löser sig säkert.
Efter skolan, kom morbror och hämta mig. Vi gick på stan och han undrade som sagt vad jag ville ha i födelsedags present, jag har ju sagt att jag vill ha en klocka. Så vi gick in på rolex, och jag hittade min pärla direkt. Gud vad fin min klocka är.!1 Helt sjukt, jag blev helt förälskad. Och jag fick min klocka :D
Jag kan bada med min klocka, det är sjukt coolt:p
Nu sitter jag och pluggar lite, och ska snart iväg och dansa.
Här kommer en bild på klockan,
puss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0