En trött dansare!

god kväll mina puddingar,

idag väckte mamma mig vid sju.. jag hatar verkligen att gå upp tidigt. Jag gick upp icg gjorde v mig och hela den biten. (Som jag brukar säga) tog bussen till skolan, hade besämt med alexander men han var inte där. jävla stil! :D
Jag kom till skolan, första lektionen, No, där vi gick igenom hur vi skulle lägga upp allt. Sedan hade vi mentorstid, jag och michaela kom i samma !  Kan det bli bättre? :D  hihi. Du är bäst gumman ! Vi klarar detta nu. !  ( du vet vad jag menar )
Efter mentoristiden, hade vi matte, spanska, och till slut lunch. Efter den äckliga maten, hade vi hemkunskap, vi gick igenom '' mitt hem'' det värkar jätte roligt. :D
När klockan började närma sig tre, så slutade vi, jag gick till bibblan, där jag träffade johanna, och pratade engelska i en timme.
Vid fyra kom mamma och hämtade mig, vi körde hem, och sedan skulle jag iväg och dansa.
Nu sitter jag alldeles ny duschad, och har precis ringt älskling men han svarar inte, han är väl ute och övningskör !

puss på det<33

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är riktigt roligt, men också jobbigt! Lycka till!

2008-09-02 @ 15:42:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0