förlåt !

god kväll puddingar !

jag som ni ser, inte skrivit i min plugg på ett tag. Men hela helgen, har jag mått dåligt. !
Varit och hälsat på syster, jag saknar verkligen henne. Det finns inga ord, för den saknaden, den plågan och den smärtan man har innom sig. Jag trodde aldrig att man skulle må så här dåligt, men det gör jag. ! Det är verkligen jätte jobbigt. Så jag och mamma åkte till landskorna i lördags, där vi var i en timme ungefär, vi köpte en bukett roser och satt där. Jag bröt ihopa helt, grät och pratade till Anna. Jag berättade hur mycket jag saknar henne, jag tog även på gravstenen, för första gången. Det har alltid varit min ''fara'' att röra den. Men i lördags, gjorde jag det. Jag älskar dig syster, du finns i mina tankar.
sedan blev det massor av mys med mamma framför tv. Jag orkade verkligen inte göra något.
Söndag:  åkte jag och mamma till mormor, där vi fikade. Jag älskar dig mormor, sedan åkte vi till väla, där jag köpte en klämma. !

Idag: vaknade jag vid sju, rikigt segt att gå upp. Men stack till skolan. No, matte och spanska. Sedna fick jag reda på att jag och michaela har disken tillsammans denna veckan. Det ska bli roligt. Vid tolv hade vi då mat ansvaret, vi började diska, och det gick väl helt okej. Vi blev klara i det, det kan inte bli bättre. Efter mat ansvaret, hade vi Hk ( hemkunskap 9 där vi lagade potatis gratäng och kyckling file, det blev jätte gott. Sedan så berättade thea för mig att elevårdet skulle baka efter skolan. Så jag fick ringa till Johanna och ställla in engelska, och baka. Så vid halv sex tog jag bussen hem. Så det tog 2,5 h att baka. jippi !!!
sedan blev det mat, och iväg oh dans. Skönt, snart är det danstävling !!

Nu ska jag kolla csi ien. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0