Helgen!

jaa, som sagt jag har inte varit speciellt duktigt på att uppdatera. Men jag har verkligen inte haft det, har haft massor av plugg mm.
Men i lördags, så var jag och mamma på maxi på förmiddagen och handlade mat. Senare på eftermiddagen kom älskling, jocke och CF hit. Sedan stack jocke och cf, och vid halv åtta körde mamma mig och älskling till bowling hallen där vi skulle träffa älskling föräldrar, och deras kompisar. Det var verkligen super trevligt att bowla, vem vann över jocke?  joo, jag!! tralalalal, jag vann över dig, ! :)  ( jag är så otroligt stolt ) Sedan så kom vi på att tåget gick halv tio, och nästa halv tolv, så vi var tvungna att komma med det halv tio, och kolckan var tio över när vi gick från olympia. Jocke hade sin longboard med sig, så jag satt på den, och jocke körde:D haha Vi såg säkert skit töntiga ut, men vi hann med tåget, och det var det viktigaste. Träffade gabbe på tåget :)  Sedan var vi framme i gantofta, där jag även sov.
Söndag morgon, vaknade hos älskling. De tär så mysigt att vakna upp med dig, ! du är så sjukt underbar. Vi bestämde oss för att köra gokart, så vi gjorde v oss och og tåget in vid halv tre. Sedan bussen upp till CF, där vi träffade Anna ( cf tjej) vi tog tvåen till biltema, och gick sedan där till gokarten, jävla bit var det !!! Men vi hittade. : )
( jag körde då inte gokart, jag vågade inte  )
Hem, efter det och sedan massor av gäster. ( mamma har ju fyllt år )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0