krya på dig älskling!

idag är det fredag hela dagen lång. Jag bara älskar fredagar. ! :D
Idag började skolan med idrott, där vi hade handboll. Det är verkligen inte alls roligt, jag har typ två vänster händer. MEn man kan inet vara bra på allt. Jag älskar idrott i alla fall, jag hoppas han höjer mig nu bara. Men efter idrotten, blev det en s´nabb dusch, och sedan fixade man till sig, för vi hade klassfoto idag.
Sedan tog jag, och ellinor bussen tillbaka till skolan. Där vi skulle ha No, vi skulle skjuta upp våra raketer, gud vad bra. Jo, jag och michaela är i samma ''grupp'' devisäga att vi har gjort en raket tillsammans. Vi tänkte vi måste vinna skönhetspriset, och tänka mer på utseendet än funkionen. Den är rosa, och det står TJM på, det står för Tilda, Josefine och Michaela. Tilda kom in i vår grupp i början av förra veckan. Men så var det då dags för uppskjuting, jag trodde inte att vår skulle flyga över huvudt taget, men jävlar alltså. Jag blev rikigt stolt över mig själv, att den kunde flyga. Den kanske kom 10 meter, tänk 10 meter flög en pantflaska, hahah. Helt sjukt, men i alla fall efter No, så var det lunch. Vid tjugo i ett var det dags för fotografering. Jag blev så jävla snygg, :D  haha. Nej, men jag skrattade i alla fall, så jag hoppas det blev bra. Liksom sista året på Petersven skolan, då vill man ju att fotot ska se bra ut.
Efter fotograferingen, var det dags för so, där vi hade georafi tävling. :d jag och adam var ju jätte bra: ) hihi.
Engelska sedan, där vi hade debbat, adam, robert, pontus och oliver, ni vann inte över oss !:d  vi ägde ut er:p haha.
Vid tjugo i tre, var det fotografering med elevrådet, det gick väl bra, skrattade som en gnu, tack jesper !:D

Slut för dagen, och slut på skolan för denna veckan. Skönt !
Tog bussen hem, iväg och sola med mamma i 15 minuter. Så nu ska jag göra det några gånger till innan tävlingen. Måste ju vara brun då ! :D
Sedan är älskling sjuk :(  stakare. Du får krya på dig, och jag hoppas du blir frisk snart. Jag älskar dig <3

Nu ska jag lägga mig framför tv, och slappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0