''MC''

jag måste verkligen skriva,  att jag inte alls tycker om Mc donalds, jag hatar det om jag får uttrycka mig så.
Tänk så många som har rört vid denna hambrugaren du sitter och äter på. Tänk så många fingrar som har varit på den maten. Har ni igentligen tänk på vad köttet innerhåller, eller vad den dressingen innerhåller.?
Det vet ni igentligen inte, och det kommer ni aldrig få reda på heller.
MC donalds, är någ världens största matkedja, och dem måste tjäna miljader varje år, p.g.a att just du köper en hambrugare eller pommes.
Man kan läsa på vad allt på ''MC'' innerhåller'' på baksidan av det pappret man får på brickan. Det är inte lite kolhydrater det finns, det är mycket. !
Det är sjukt.... tänk på det nästa gång du köper en hambrugare, vem har rört denna hambrugaren?
+ att det är inte speciellt frächt att äta där heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0