Ny vecka!

god kväll mina snyggingar !

Imorse, väckte mamma mig vid sju, åhh, det är så segt att gå upp. Men jag gick upp och gjorde v mig, och tog bussen till skolan.
Första lektionen var No, dår vi skulle prov skjuta våra raketer, men det gick väl inte så bra. vi hade ingen konpressor. Så vi fick sluta tidigare. Efter en lång rast hade vi Matte, och jag tycker detta kapitlet är jätte svårt. Vi hade sedan spanska, och mat.
Efter maten, blev det Hemkunskap, vi gick igenom '' mitt hem'' och sedan så skulle vi ut i köket och laga '' knael äpple med vaniljkräm''
Michelas och mina äpple, blev typ jaa, jag vet inte vad dem blevm hah, men god var dem ::) 
Efter skolan, gick jag till bibblan för att träffa Johanna, så pluggade engelska i en timme.
Hem, och äta och plugga, vid sex kom bror och hämtade mig.
När jag väl kom till dansen, var det lång uppvärmning, och träna på sin egna dans. Sedan frågade Rebecca ( tränaren ) om jag ville börja dans pardisco igen, så sa jag, gärna, så nu har jag en dans partner, som jag ska tävla tillsammans med i kalmar. ;D 
Nu ska jag snart sova, för jag är jätte trött.

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0