'' oj vad jag är duktig på att uppdatera''

hihi, god eftermiddag mina läsare. !

jag har verkligen inte haft tid, att uppdatera.
I fredags, så var jag i skolan. Vi började inte fören klockan 9,30, med idrott. Vi hade handboll, och det gick väl sådär, efter idrotten, hade vi no, där fick igenom nervsystemet. Lunch, där jag hade disken.
Svenska, och till slut engelska. På engelskan, hade vi debatt, och vår grupp var emot djurförsök. Men det slutade lika.
Efter skolan, gick jag bort till frisyrmakarna, där jag hade beställt klipptid, jag klippte bara topparna, och luggen. Sedan gick jag och mötte älskling, på bibblan. Sedan tog vi bussen hem till mig, vi kollade tv, sedan cyklade vi till Willys, och köpte grejer till mamma, och godis till oss. Vid åtta tiden, åt vi, och bror kom även. Sedan blev det massor av mys framför tv, jönssonligan, bland annat, och sining bee. Vid tolv släckte mig, för hade danstävling dagen efter.
Vi nio, väcker mamma oss, jag gick upp ich gjorde v mig, men älskling låg kvar den latmasken.
Sedna gick han även upp, och gjorde v sig. Vi tio, så körde vi till Ga-hallen, där jag mötte malin, sedan var det då dags för danstävling, mitt första heat, gick skit, jag tappade bort mig hela tiden. Så jag är inte alls nöjd med min prestation, men nu är det kalmar om tre veckor med malin, då gäller det. !
Sedan vid fyra kom jag hem, gjorde v mig, och vid sex körde mamma mig till Tilda, där det blev massor av mat och sing star. Jag kände redan igår, att jag inte mådde speciellt bra.
Så idag, så vaknade jag, jag är genom förkyld och ont i halsen.

nu orkar jag inte rätta texten, jag ska försöka plugga vidare, för vi har rikigt mycket till nästa vecka.
puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0