skolaskola!

jag orkar inte mer, !! vi har så otroligt mycket i skolan för tillfället. Läxor hit, inlämingar hit, och prov hit. !
Detta går mig på nerverna. Hur kan lärarna sätta så mycket på en vecka, tror dem inte att man har något annat för sig?
Men i alla fall, jag känner mig lite så deppig fortfarande. Jag är fortfarande små förkyld och saknar min syster. !
Snart är det fan 8, jävla månader sedan hon försvann !
MEn idag började dagen med no, där vi gick igenom hormoer. Där efter hade vi dubbel timme i svenska. Första svenska lektionen gick vi igenom nordirland konflikten, och andra timmen, hade vi disskution om palestina -israel konflikten.
Sedan fick vi även reda på att vi har prov i det nästa vecka, dööö. jag orkar inte.  !
Maten, där min mentors grupp fortfarande har mat ansvaret, !
Bild, men läraren är sjuk så vi hade studietid, jag och bobbis läste på musik provet. ! :D
Efter skolan, hem plugga glosor och vid tre tiden kom älskling kom till mig. !
gud, vad jag tycker om jocke. Han är verkligen helt jävla underbar. : )
<3
Nu ska jag plugga glosor igen, musik och sedan kolla idol och sova !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0