slutet på veckan!

idag började vi klockan halv nio med engelska. Vi hade en liten redovisning, och det gick okej.
Efter engelskan var det matte, musik.
Sedan gick jag michaela, adam, pontus och robert till knutan och åt på pasta staionen, det var verkligen super gott.
Svenska hade vi sedan och till slut idrott.
Vi hade innebandy på idrotten, bra spelat lag ''1'' :D  Vi ägde !!
Vid tre kom mamma och hämtade mig, och sedan kom älskling hem till mig efter skolan.
Han ritade en jätte fin teckning till mig, tack snygging ! :D
Vid fem tiden, åkte älskling hem. För jag skulle dansa klockan sex.
På dansen gick det verkligen jätte dåligt.... men sm sagt jag har tränings värk över allt, då kan man inte rikigt prestera tillräckligt mycket.
Nu ska jag kolla idol.
Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0