4/4<3

Har ni inte haft en sådan här underbar känsla någongång? En känsla som gör att man orkar gå upp på morgonen.
En känsla som får en att må bra. En känsla som sprits i hela kroppen?
Det är så underbart, och jag mår så bra. Jag har abslout ingenting att klaga på. Allting är så bra !! tralla.
Jag hoppar av glädje, precis som något stort har hänt. Men det har det faktiskit gjort också.

Som ni kanske ser, har jag inte uppdaterat på länge, men det beror på att jag har helt enkelt inte haft tid.
Veckan har bestått av, massor av plugg, pussar, kramar, fika på stan, och dans. Skola- veckan har varit bra, vi hade inteså mycket plugg i veckan. Men jag har pluggat som en gnu ändå.. Vi har ett stort prov som kommer efter lovet. För nu är det ju påsklov i en vecka. Visst är det härligt !  
Sedan har jag träffat min stora sötnos.

Nu ska jag lägga mig i sängen igen med ett glas proviva och tänka på hur bra jag mår !

Kommentarer
Postat av: Pojken som är kär!

Du e underbar baby! Du får mig att må bra. Du gör mig hel<3

2009-04-05 @ 17:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0