Lever på kärleken

.. visst är det underbar. Att vara kär! Det finns abslout ingenting bättre. Idag har jag och babe två veckor, haah. Men alltid en början på ett långt förhållande. Allting känns så bra, och naturligt. Det kan abslout inte bli bättre.
Igår så cyklade jag till skolan, hade dom lektionerna jag skulle ha. Sedan väntade älskling på mig utanför skolan. Vi gick sedna hem till mig, pratade och sedan hjälpte mamma att slänga massor av sakor i en stor containor.
Åt tacos och sedan tog vi bussen till älskling. Kollade tv, och sedan gick vi och la oss. Myspys!
Hur många gånger har vi inte vaknat under natten? hahaha. Lika roligt varje gång,
Mamma kom sedan och hämtade mig vid ett tiden idag, vi körde hem jag duschade och sedan till väla. För att handla födelsedags present till Axel. Min lilla gullunge.
Till morbror, där vi satt ute och fikade och pratade. Vilket var hur mysigt som helst. Det är så det ska vara. Umgås med familjen, och ha trevligt. Annars idag, så kommer snart älskling hit och joinar mig en natt till. Vilket ska bli mysigt.

Men har ni settt, det är strålade sol och har varit hela dagen. SÅÅÅÅÅ UNDERBART!
alllllting är så bra, och jag är så lycklig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0