MYYYYSSSIGT!

Igår så vaknade jag, klockan tio. Gick upp rakade benen och annat dylikt. Lagade mat, och sedan cyklade jag iväg och solade, det är så skönt. Fast jag har små hudutslag, på armarna. :p
Efter det, så tog jag bussen till babe, vi kollade tv nästan hela eftermiddagen, vi är så slöa när vi är tillsammans.
Vid halv sex, körde addes mamma mig hem. Jag åt och sedan var det dags för träning. Sista träningen innan lovet, vilket inte är så roligt. Men kan jag behöva ta det lungt i en vecka. När ajg har min dans, är det bara träning träning, träning. !  vilket tar på krafterna till slut. Efter jag hade tränat, körde mamma mig till babe. Det blev tv hela kvällen, och sedan la vi oss och sov. Vad blev klo´ckan innan vi ''somnade '' ?  haha. Vi somnade, vi vaknade, vi somnade, och vi vaknade. Hahah. Så ´mysigt ! Det är så mysigt att vakna med en varm kropp brevid sig. Det är så mysigt att vakna med att det är någon som kysser ens kropp. Det är så mysigt att vakna med att någon har armen runt om kring sig.
Det är så mysigt att vakna brevid dig babe !
Nu kom jag precis hem, och nu väntar jag på mat.

Jag är sååååå kär !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0