nästa sommar ju!!

Visst är vädret härligt ! Man vill bara skrika av lycka. Jag är så glad, jag känner att jag har abslout ingenting att klaga på. Jag mår så bra !! Förutom att min babe är i Prag och spelar handboll. Jag saknar honom något enormt. Men han kommer snart hem, han har skickat några sms och sagt att allting är bra. Mår han bra, mår jag bra.
Annars i veckan så har jag väl varit i stan och fikat med felica. ÅHh, så mysigt det var. Verkligen jätte roligt att träffa dig gumman.
Igår så var jag barnvakt åt Emilia. Det gick bra, vi var på väla och shoppade lite. Vi fick pengar av anders. Så jag köpte ett par super gulliga trosor och en skjorta. :)  Jag var barnvakt i några timmar.
Annars igår, så solade jag i trädgården och tyckte att allting var bra.
Idag så väckte mamma mig vid tio, och sa att vi åker om två timmar. Du måste gå upp nu !
Mamma vet hur lång tid det tar för mig att göra v mig. :P  Men jag har faktiskit blivit duktigare. Det tar kanske en timme nu, det är inte så farligt. Men i alal fall vid tolv var vi klara båda två. Då satt vi i bilen på väg till väla.
Vi skulle köpa födelsedags present till Emilia och lite saker till mig. Vi letade efter skolavslutningsklänning. Men vi hittade ingen fin.. Dom har väl inte kommit till affärena än.
Jag köpte en super fin kofta !! åhhh, helt förälskad i den. När vi kom hem, så satt jag mig på altanen med skolböckerna och pluggade. Vi har ett stort prov i slutet av nästa vecka. Som jag känner att jag måste lägga mycket energi på.
Sedan så har jag läst ungefär 100 sidor i min bok, och den är så bra. Nu luktar det mat, och får väl springa ut i köket och se vad det blir för gott.

A<3J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0