SM snart

.. kan det bli bättre? Snart är det SM, tänk jag ska dansa SM i disco!  DEt är rikigt sjukt, jag har fortfarande inte förstått det riktigt. Men det ska bli roligt, jag ser framemot det till max. Jag ligger i hårdträning, och vill verkligen ge allt. jag vill ha den dära känslan. - jag gav verkligen allt. Sedan får vi se hur långt det räcker. Så i mitten av nästan månad så är det dags. Min innan Sm har jag två tävlingar, en i göteborg och en i helsingborg.
Det är bra, att har tävlingarna innan. Så man hinner ladda upp.
Men i tisdags var det träning, då jag gjorde klart min dans. Vilket jag är väldigt glad över, den skulle igentligen vara klar för en månad sedan. Men den blev klar i tisdags. Jag träffade även min älskling i tisdags, efter en vecka ifrån varandra, så fick våra läppar röra varandra igen. Vilket var underbart! När jag såg babe, så hoppade jag upp på honom. Det var som babe sa, '' jag var lika glad som ett barn på julafton'' Det var så sant så. Sedan så fick jag världens finaste armband av älskling också. Det är så fint, det sitter nu mera alltid på höger hand och jag är väldigt stolt över att jag har fått det utav dig ! Det betyder verkligen! 
I onsdags ( igår ) Så var det nästan plugg hela dagen, eftersom vi hade prov dagen efter. Sedan träning på kvällen.

Idag så började dagen med att jag cyklade till skolan, hade engelska och fick reda på hör- läsförståelse i nationella! Jag är väldigt stolt över mig själv. Att det gick så bra som det gjorde. Jag trodde jag skulle få betydligt sämre betyg. Eftersom jag har haft svårt med engelskan, ett länge tag. Så kändes det bra, kom nästan några glädje tårar.
Sista lektionen hade vi dans.. :)   Och efter lektionen cyklade jag iväg och sola, sorry älskling. Jag vet om att du inte tycker om att jag solar. Men det är ju så skönt ;)   Nu sitter jag och ska plugga igen.. Eftersom vi har VG-MVG delen i andra världenkriget imorgon.

A<3J


Kommentarer
Postat av: Världens lyckligaste pojke

inte så skönt när du har utslag över hela kroppen som kliar ;) ville visa hur mycket du betyder för mig och hur kär jag är i dig. så du fick ett armband. lycka till på provet imorgon. du är mitt allt älskling<3<3<3

2009-04-16 @ 21:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0