Sorry, sorry, sorry!

ojojoj, dålig uppdatering. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, haah. Jag vet om att ni har saknat mina uppdateringar. :)
Men jag hade abslout inte hatf ork eller tid.
I torsdag var det den dära ''stora'' dagen. Den dagen, som var min fasa. DEn dagen som jag aldrig ville vara med om.
Men jag gjck det, och hörde och såg han som hade körde ihjäl min syster och styvmamma. Vilket var väldigt jobbigt. Mina närmaste kompisar vet redan vad som hände. Ni ska verkligen ha ett stort tack för att ni fanns där för mig. Speciellt adrian som var med under hela tiden, som höll om mig och det var ett enormt stöd.
Annars så mådde jag inte speciellt bra efter det.. Men det blev shoppping efter, gick min klänning, jeans jacka, kofta och skor ! ;)
Men vi får väl se vad som händer om någon vecka, se vad den jävlen får !

Annars i helgen, har jag bara umgåts med älskling. I fredags så gick vi på stan en snabbis, och sedan vidare på gröniningen. Där vi tog en glass och fortsatte mot fira bad. Vi stod på en brygga och bara höll om varandra. Det var så skönt, att bara få tänka på allting bra. Det var en frihet.
Lördags, så solade vi utom hus mellan typ ett till halv fem. ;)  Mysigt. DEt har ju varit så fint väde ri helgen. Vilket hr varit väldigt skönt. Söndag: Vaknade hos älskling, mamma kom och hämtade mig. För sedan vidare till träning. Jag och malin kan vår pardans nu. Så duktiga så ;)  Men idag väntar ännu en träning. För snart är det tävling !  PÅ FREDAG ! OCH SÖNDAG !!!  åhhh, jag måste träna stenhårt, ahha. Nej. Jag kan min dans vilket känns skönt., Men ska bara se så jag gör alla stegen rätt, med sträckta vrister mm. :=)  

annars idag, har skolat varit lung. Sitter just nu och skriver på mitt examens arbete. :) 

Orkar inte skriva mer,
 
A<3J

Kommentarer
Postat av: Pojken som är kär!:D<3

sjukt mysigt har jag haft! Helt underbar helg! Du är verkligen mitt allt älskling<3

2009-04-27 @ 17:09:41
Postat av: annianka

dåligt med uppdatering,

Bu bu bu! :)

2009-04-28 @ 17:36:51
URL: http://annalowes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0