vårkänsla

Det är så skönt, att vakna med att hela rummet är ljust. Att solen tränger sig in genom gardinera. Då blir man glad, !

Igår var det påskafton, vilket jag spenderade dagen med min familj. Det var så mysigt, det finns inget bättre än att umgås med dem. Jag mår så bra då, fast det är klart det är jobbigt på ett annat viss. När det är en högtid, då familjen är samlad, så är det alltid lika tufft. Då tänker man tänker extra mycket på - Anna !  Men livet går vidare, och jag måste leva med det.
Jag måste leva med att, min syster lever uppe hos änglarna nu. Hur tufft det än är, så måste jag göra det.
Det är bara att blicka framåt, och tänka på framtiden.
Annars igår, så var jag ute hela dagen. Vi grillade och åt ute. Det var så mysigt ! Att inviga grillen, att inviga verandan. Det kan inte bli bättre.
Sedan har jag fått massor av påskägg, först fick jag dåligt samvete, - att jag krängde så mycket godis. Men varför ska jag få det? Det är ju påsk, då får man äta hur mycket godis som helst. :)
Det var så tomt igår också, vid åtta tiden. Då var det robinsson och ingen Adrian. Jag och adde, har sett varje avsnitt tillsammmans. Men nu befinner han sig i ett varmt prag och njuter av handbollen. haha.

Nu ska jag platta håret, och sedan bege mig till mormor. Bilder kommer senare från igår.

A<3J

Kommentarer
Postat av: Din älskade

det var trist att inte kunna se robinson med dig :( saknar dig enormt mycket älskling<3 finns inga ord för dig. du är helt underbar<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-04-14 @ 10:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0