1 alfa på campeon

wiiiie, idag är det min födelsedag och kan det bli bättre?  Dagen har varit jätte bra, vaknade av att mamma kom in och pussade mig på kinden som hon alltid gör och sa god morgon hjärtat. Dagen kan ju inte börja bättre. Sedan var det bara att gå upp och göra v sig, för ännu en dag på campeon. Jag var väldigt nervös när jag cyklade till skolan, för vi har ju inte fått reda på klassorna eller schema eller något. Men idag fick vi reda på det. Jag kom tillsammans med Gabriella, som jag ville. Sedan så visste jag att jag skulle komma med sebastian, för vi har kommit i varje grupp tillsammans. Syn att inte nina och amanda går i min klass, men men. vi träffas ju ändå.
Vi har även bra schema, som jag med ett leende ser fram emot att följa. Puss på gabriella! <3
Vi hade spanska idag, historia och kommunikation.

Nu ska jag fortsätta att njuta av min första dag som 16- åring. Ikväll blir det träning och kanske ut och äta med mammi, i fall det inte blir försent. För då ska vi ut och äta imorgon isället ;)  


Kommentarer
Postat av: Gabriella

Puss på dig med =) hoppas du får en fortsatt bar födelsedag =)<3<3

2009-08-24 @ 14:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0