ajj min rygg

åhh, i morse vaknade jag så där tidigt igen. Men idag var det ingen som skickade sms och väckte mig i alal fall. För i natt stängde jag av teleofonen. :) Jag har så ont i min ryggg. Jag vaknade klockan nio, men gick inte upp fören halv tio. Då satte jag mig och läste hd, mycket instressant. Sedan blev det göra v mig, för att sedan åka till träningen. Träningen blev inte som jag hade planerat. Jag och Malin planerade igår, att vi skulle träna på vår pardisco. Men malin var förkyld, så det blev bara träning för min del. Så jag finslipad på min singel disco, och det gick bra. Dansen sitter i ryggraden. Vid kvart över två kom mamma och hämtade mig, sedan körde vi tillmormor. Åhhh, älskade mormor. Du var så glad idag, och du pratade. Det var så roligt att se, gud vad jag älskar dig mormor.

När jag och mamma kom hem, så satte jag mig och läste på vår filosofi läxa. Förstod inte så mycket, så ska försökta tänka lite. Sedan blev det lite plugg på historian. Nu ska jag fortsätta kolla sporten, för att sedan ghå och lägga mig.

Imorgon blir det skolan, plugg och träning !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0