dålig dag

Min dag har bestått av bara problem, känns det som. Men jag hoppas att min dag blir bättre imorgon, för jag fyller faktiskt år. :)

 *    vaknade jätte tidigt idag. Vilket kändes bara jobbigt..
 *    vaknade och var på dåligt humör redan då.
 *    Jag har inte mått alls bra idag, sjuk eller ?
 *    Jag låg och solade i trädgården, och blottade mitt bröst för en snygg kille som gick förbi...
 *    Tappade min telefon i fågelbadet, men tur att den gick att rädda.
 *    Är nervös inför imorgon, kommer jag komma i samma klass som gabriella eller inte?



Kommentarer
Postat av: Gabriella

awwh =/ hoppas du får en bätter kväll åtminstone..

jag börjar cokså bli lite nervös, men som du sa i förrgår...Vi ska vara possitiva =) det löser sig på något sätt =)

<3<3

2009-08-23 @ 19:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0