dålig uppdatering

ojoj, jag ser att jag inte har uppdaterat på ett tag. Men som sagt jag började skolan i torsdag. Jag har haft fullt upp, och jag har varit helt slut dessa två dagarna. Det var länge sedan jag gick upp så tidigt, som jag gör nu om dagarna.I torsdags, var det som sagt första dagen på gymnaiset, rektorn pratade lite smått om skolan. Vissa lärare presenterade sig och vi gjorde ''namnleken''. Efter vi hade gjort det i någon timme, blev det att vi delades in i några grupper där vi skulle göra en ''PR'' grej på en av restaurangerna vi har på vårt matkort. Vår grupp fick restaurang koreana, som ligger bara några minuter från campeon. Vilket är jätte bra, som någon lärare sa. Ibland kommer ni inte ha så lång middag.
Sedan blev det lunch i grytan med alla 1:or och det blev pizza (Y)

Idag steg jag upp tidigt, eftersom jag skulle vara i stan redan vid tio i åtta. Mamma körde mig ner, så jag kom i tid, men det brukar jag göra också. :)  Sedan tog vi alla 1:or bussen till Halmstad för att besöka typ ett forst. DEt var mycket likt fångarna på fortet, det som gick på tv tidigare. På vägen upp, satt jag tillsammans med Gabriella, som är en mycket trevlig tjej och vi har blivit bra vänner.
Väl uppe i Halmstad, så delade lärarna in oss i lag och vi fick gå in i olika celler. Där vi skulle lösa olika problem, allt i från gåtor till att hitta massor av knappar. Det var både fysiskt, teknisk och taktiska saker.
När vi väl kom hem, då var väl klockan två. Resan hem gick så fort, det var väl inte så konsigt? haha.

Mamma kom och hämtade mig, sedan körde vi i väg och handla godis. När jag kom hem, la jag mig på soffan och somnade direkt. Jag hade besämt mig för, att gå och lägga mig tidigt nu i kväll. Men klockan börjar redan närma sig elva. Men jag är ju inte ens trött?  haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0