dansa

gud så skönt, kom nästan precis ut från duschen efter ett otroligt roligt tränings pass. Det blev mycket hopp rep och det gillar vi. :)  Det är så skönt att dom ''rikiga'' träningarna är igång igen. Det känns skönt. Fast jag hade träningsvärk i kroppen idag, så gick det bra. Men gud vad lång tid det tog att komma in på min blogg.. är det något fel ? 
Men i alla fall skolan var inte så lång idag heller, har vi nice schema eller vad?  Började åtta slutade ett.  Vi hade spanska i två timmar, vilket gick bra. Men två timmar är lite lång tid. Sedan blev det historia, men vi hade typ ingen historia, för sjuksköterskan pratade hela lektionen om saker. Efter hon hade pratat i en timme, gick jag gabbi och sebbe och nina till bomb... Inga kommentarer. Vi ska vara nyttiga, fy oss !:
Sista lektionen var kommunkation., Sedan cyklade jag hem på min kära cykel, pluggade filosofi och samhällskunskap. Men efter jag hade läst ungefär 60 sidor, blev jag så trött så jag la mig på sängen och sov två timmar. Undra i fall jag kommer att somna nu ikväll. vi får hoppas de.t

nu ska jag plugga det sista, pusss

Kommentarer
Postat av: MizzBella

LÄtt att vi har najs schema =D thihi

haha så fläskiga vi är..får verkligen inte bli en vana, men fy va gott det är :P god natt på dig sötnouwws <3<3

2009-09-01 @ 22:15:44
URL: http://mizzbella.blogg.se/
Postat av: MizzBella

LÄtt att vi har najs schema =D thihi

haha så fläskiga vi är..får verkligen inte bli en vana, men fy va gott det är :P god natt på dig sötnouwws <3<3

2009-09-01 @ 22:18:25
URL: http://mizzbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0