Drömen, jag önskade var sann

Jag drömde en så verklig dröm, men ändå inte. Jag drömde att min syster levde och hade gjort hela tiden. Att hon hade läst min blogg, och suttit och gråtit över att hon hade lämnat mig. Att hon hade sett mig flera gånger på stan, men inte gått fram. Jag träffade henne, trodde inte det var sant. Kramade om henne i flera minuter. Pussa på henne, och kollade in i henens ögon och sa. Du har gjort detta 1,5 året till det värsta i mitt liv. Hon visste inte vad hon skulle säga.
Jag förlät henne, för jag hade saknat henne så. Tänk så kunde det varit så. Men jag vet om att det aldrig kommer att hända. Jag har sett min syster död, jag har sett att hennes hjärta inte slår längre och jag har varit på hennes begravning. Allting är fortfarande så overkligt. Jag kan inte förstå att min syster dog för 1,5 år sedan, det går inte att fatta. Jag saknar henne mer och mer för varje dag som går. Mitt liv har varit ett helvete, och det kommer alltid att vara det. Eftersom min bästa vän är död... Jag kommer aldrig att glömma min syster, aldrig !  Hon var mitt allt, hur många gånger har jag inte skrivit detta. Men jag saknar henne så otroligt mycket. Jag hade gjort vad som helst för att få henne tillbaka, men det går tyvärr inte. Hon är död och kommer alltid att vara. 25/1-08 är det datumet som min syster dog, det är då mitt helvete började. Ett helvete som aldrig kommer att försvinna. Jag önskar sååååå, att min syster kom tillbaka.

Jag kommer aldrig att glömma min syster. Hon kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta.

Om du läser detta syster, snälla kom tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0