fanfanfan

jag gick och la mig runt halv ett inatt, ganska sent för att vara josefine. :)  Men jag satt uppe och pratade med världens gulligaste människa. Så tiden bara rann iväg, hihi. Sedan så vaknade jag, tänkte, klockan kan inte vara mer än elva eller något. Men klockan var ett. 13,00. Hallå!! Jag sprang upp, kollade mig i speglen. jippi! mun blåsa igen! Det första jag gjorde när jag såg den var att börja gråta. Tårarna bara sprutade ut, jag ringde mamma jag skrek. - mamma du måste komma hem ! Men hon satt i möte.. typiskt mig. Så alla på mötet hörde vad jag sa. Sedan blev det ta salva på, duscha och tvätta håret och nu sitter jag och har precis ätit.
Idag blir det syntest på trafikskolan, danshuset och maxi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0