godmorgon gormorgon

igår var jag på fågelparken, fy fan säger jag bara ! Hur kan folk betala så mycket för att gå in där, och hur kan folk köpa säsongskort?:O   Det var så sjukt skabbigt.. Jag är besviken, jag trodde det skulle vara lite små roligt att gå där. Men det var det inte. Hur kan det gå bussar ut dit?  hur kan ens folk åka dit?  För dom är lika nyfikna som jag? haha. Men jag kommer i alla fall aldrig åka dit igen. punkt slut, haha.
Sedan gick vi hem till morbror och åt, mycket god kinamat :) 

Nu sitter jag i bikini och väntar på att solen ska komma till trädgården så jag kan gå ut och sola ! Det är ju fint väder idag, kan det bli bättre?  Ikväll blir det middag med Andreas i stan, sedan film.

pappa ringde även för en stund sedan, och berättade att det skulle bli fint väder den 8:e ! Det är bara en vecka till, och jag längtar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0