jajajajajaja

jajajajaj, det är dom orden lilla axel använder mest nu, samt häst ljud. Det är så gulligt. hihi, man blir alltid så glad av att se denna lilla pojken. :)

Idag började dagen med slinga håret, och det blev bra. Det blev bondare, men jag är nöjd. Sedan körde jag och mamma iväg och handlade grejer till lördag, wiiie. Det blev massa grejer, jag hoppas bara vi  inte har glömt något, så vi står där några minuter innan. Men det tror jag inte, sedan så blev det köra ut till morbror. Där vi bestämde oss för att åka till något cafe inåt landet, men sedan så visade det sig att dom endast hade öppet på helgen. :o  konstigt eller vad? Så vi körde till landskrona, för det låg närmast? och fikade på citadell badet där, det var mysigt. Efter det blev det hem till morbror, och beställa mat, hihi. Sedan satt vi länge kvar vid bordet och bara pratade, jag älskar att umgås med min familj. puss på er !

Imorgon väntar capser,

snart lördag (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0