kan det inte sluta regna?

ja, snälla kan det inte det? Jag börjar bli så trött på detta vädret, såååå himla trött. Men i alla fall, idag vaknade jag vid halv elva, vilket är tidigt. När jag sedan gick upp, så var jag väldigt trött. Jag orkade knappt läsa Hd, som jag brukar göra på morgonen. Men i alla fall, sedan blev det en lååååång frukost tillsammans med mammi, eftersom hon har börjat jobba nu. Så har vi inte kunnat äta frukost tillsammans. Så det var mysigt. Just nu sitter jag med pjamas och täkte, jag känner verkligen inte för att göra någonting idag. Men jag har ju lovat anna att vi ska till stan och beställa tid, till våra naglar. Men ska vi skita i det?  Jag får se, när anna svarar på mitt sms. Eftersom hon sover så länge, så får jag vänta ett tag till.

Nu ska jag fortsätta lyssa på musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0