övningskörning i porsche

jag hinner inte skriva så mycket just nu, för om tio minuter kommer våra gäster. :) 
Igår blev det skolan till kvart i elva sedan cyklade jag hem och kollade på tv. Vid två tiden, åkte jag och morbror till väla och shoppade. Jag fick två stycken odd molly blusar, ett bar nya jeans och två koftor. Tack så hemskt mycket. När vi sedan skulle köra hem, så ville morbror att jag skulle övningsköra. För vi har fått våra körkorttillstånd.
Så jag fick sätta mig bakom ratten på porschen. det är itne många som har övningskört i en sådan bil. Jag var rädd att jag skulle köra in i något. Men det gjorde jag inte, allting gick jätte bra.
Sedan så åkte jag och mamma ner till stan och åt på haket, så mysigt. Åt det jag brukade, sååå gott. Sedan blev det god efterätt. När vi kom hem, så somnade jag nästan direkt, och vaknade ungefär tre i natt av andreas tack gubben!!!!!!!! :p  men jag somnade om. Sedan fem timmar senare, så skickade malin sms. Efter jag hade svarat, så gick jag in till mamma och la mig. Jag var lite kelen i morse. Nu sitter jag här nyduschad och är helt död. För jag har varit på danshuset hela dagen, för det var öppet hus. Så vi tränade lite, sedan så visade vi upp för nybörjade och det gick super.

Nu måste jag kila, snart kommer gästerna. :)  Imorgon blir det plugg, träna och mormor.

puss på dig X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0