regn ?

åh, vad det blev svart på himmlen nu. Det har varit varmt och ganska fint i idag också, men jag skulle tro att det snart bli regn. Igår så träffade jag andreas, vi åt pizza, hyrde film och åt godis. :) 
Ananrs idag, vaknade jag sms av anna. Där hon skrev att hon var på väg hem, jippi!  Jag har saknat henne, fast hon bara har varit borta över helgen.
Sedan har jag kommit fram till, attjag saknar mina rutiner. Stiga upp klockan sju på morgonen, äta frukost, göra v mig. cykla till skolan, plugga, hem cykla till träningen. Ät godis på lördagar !  Jag saknar det ! Snart är det den 20:E augusti, då börjar josefine på campeon !  :D   wiiiie

Jag har spenderat min eftermiddag hos min älskade mormor, det var bra med henne.

Nu ska jag lägga mig i sängen och kolla tv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0