shopping

Idag så vaknade jag brevid anna. I natt så var där ett djur i annas rum, som var såååå irieerande. ;p  Men igår så cyklade jag och anna till hemmakväll och hyrde film och köpte godis. mm. Vi skulle igentligen varit i ramlösa igår kväll, men vi var alldels för trötta för att åka dit. Så vi mös hemma isället. Som sagt idag vaknade jag och anna runt halv tolv, efter en lång kväll med film och vårt favorit program ;)

Nu sitter jag med ett glas vatten i handen, och kollar på mina fina blusar som jag inhandlade idag. Mycket fina, en blå lila lite längre tunkia. Sedan en begie blus. Mycket fint, :)  Jag och mamma fikade även på mazo, sååå gott :)

Jag har även bestämt mig för att göra v naglarna varje månad nu, ja, det var allt jag hade förtillfället att berätta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0