skolan börjar ju snart

den tanken slog mig nyss, om två veckor börjar jag skolan. Jag kan inte fatta det själv, sommarlovet har gått så snabbt. Men samtidigt har det varit ett fantastiskt sommarlov, i alla fall nu i slutet. :)  I början var det ju fint väder, men men, nu ska iv inte gå in på det.
I alla fall om två veckor, börjar jag på en ny skola, får nya klasskompisar och nya lärare. Jag hoppas att alltingkommer att gå bra.

annars idag, ska jag sola i trädgården i någon timme, sedan blir det iväg med mamma och morbror på handledar utbilning, så jag får börja öningsköra. Sedan blir det cykla hem till bästa !


Kommentarer
Postat av: Felicia

nu är det såhär va, att jag har letat hela kvällen efter ditt nummer. För sen min mobil blev stulen så har jag inte det :O så är det tydligen ingen annan heller som har det, och nej! och jag MÅSTE ha tag på dig nu nu nu.. så detta är riktigt störigt. För liksom det har med lördag att göra, och det känns lite sådär viktigt faktiskt. Men jag känner också att det finns inet så mycket mer jag kan göra just nu :( förren du svarar mig så jag kan få ditt nummer igen. Och så känner jag att jag inte behöver sitta och skriva en hel bok som kommentar på din blogg heller, så jag slutar nu :D sov gott, massa pussar till diiiiiiiiig!

2009-08-07 @ 00:09:26
URL: http://minifelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0