tävlingar, dans, åhh

gud vad jag saknar min dans. Jag kan itne sluta skriva det, fick nyss mejl från min dans tränare, att jag inte skulle glömma anmäla mig till danstävlingen i tidaholm i september. Sedan får vi se, i fall jag går upp en klass i tidaholm. Så väntar tävling i eskilstuna, några veckor efter. Då måste jag göra en ny dans. åhhhh + en ny dräkt. Men det har jag och mammi redan pratat om, hur vi ska göra om min dräkt jag har nu till en silver dräkt. Jag ska göra något, som aldrig har sett på någon tidigare inte ens på SM. Där alla i hela sverige tävlar typ. Så vi får se, jag är taggad, jag måste komma upp i silver i tidaholm. Jag har en sådan känsla i kroppen. Jag var en placering från komma upp i silver på SM, då måste jag ju vara ännu närmre nu på en regions tävling. :)  Snart börjar träningarna på allvar, och då är det ungefär en månad till tävlingen är. Men jag har som sagt redan börjat förberett mig, dansat hemma mm.
Så nu ska jag resa mig upp från data stolen, gå in i vardagsrummet och skaka rumpa :D 


Tävling på IH i maj


Tävling i göteborg i maj



tävling på IH i maj



SM i maj 2009



SM i maj 2009



Sm i maj 2009


SM i maj 2009


Sm i maj 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0