tennistennistennis

wiiiiie!

Idag ringde mamma och väckte mig runt tio. Eftersom jag måste vänja mig med att gå upp tidigt nu. På torsdag börjar skolan, kan inte fatta det. Det är två dagar kvar, sedan börjar jag på gymnaiset. På campeon ! Det ska bli jätte roligt.
Jag gick upp och åt frukost, såg när johan wissman sprang sitt försöklopp och han gick vidare till semifinal, som han springer kvart över sex imorgon. Det får man inte missa, han är någ svergies största hopp. Efter det, blev det ut i trädgården och göra v där, har lovat mamma att göra det. Så det var bara att ta på sig arbetshandskarna.
Vid två tiden ringde morbror, och sa att han hade varit och köpt tennisrack till oss. Så han kom och hämtade mig, och sedan blev det tennis i 1,5 timme. Det var rikigt roligt, men det känns i kroppen nu.
När vi hade spelat tennis, så var jag tvungen att hämta ut biljetterna till Davids cup i september.

Ska nog träffa annapanna ikväll,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0