3 månader och en dag

Är man lycklig eller?
Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur lycklig jag är. Jag lyser som en solstråle på sommaren, jag skrattar som en åsna hela tiden av glädje. ( speciellt när robin är så snäll och kittar mig)
Det brukar vara en hit, hur mitt skratt låter då. Men hur snäll är det , är det kärlek? haha. Robin är min kärlek och ingen annan.
Ingen av oss kan förstå att vi har varit tillsammans i tre månader och en dag redan, och kärlek bara växer och växer. Mina känslor går helt enkelt inte att beskriva, det går bara att visa ;)  ( haha )

Jag älskar när du säger de tre vackra orden
jag älskar att se dig le
jag älskar att se dig skratta
jag älskar att se dig prata
jag älskar att se dig kolla på mig
jag älskar när du kysser mig
jag älskar när du rör mig
jag älskar när du tar min hand på stan
jag älskar när du ger mig komplimanger
jag älskar dig Robin




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0