8 dagar kvar..

Är det bara jag som längtar något enormt till det efterlängtade jullovet?:D  Det är bara 8 skoldagar kvar till vi äntligen får lov. Men innan dess ska vi hinna med 3 prov, 3 inlämningar ( klar med två ) 2 redovisningar :D
Det kommer nog gå bra..

dock är jag fortfarande trött efter torsdagen händelse, men jag får bara blicka framåt och försöka glömma det som har hänt. Fast det inte är så lätt, så är det det enda jag kan göra. Jag har min älskade Robin, som alltid finns vid min sida. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.. Men tack alla andra som verkligen också har funnits där för mig.

Igår så kollade jag när babe spelade match, sedan sov jag över hos honom mysmys. Idag blev det skolan som vanligt, och efter skolan åkte jag hem. Nu sitter jag och äter russin och väntar på mammi ska komma hem.
Ikväll blir det plugg igen.. jag är trött på att plugga.



Jag saknar min dans....

Kommentarer
Postat av: Robin

2009-12-07 @ 20:43:52
Postat av: Robin

JULLOV :D:D

hihhi

tycker om dig babe <3<3<3<3

2009-12-07 @ 20:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0