jag älskar dig

Du är det bästa som har hänt mig och det vet du om. Det finns inga ord för hur bra du är, du är bäst helt enkelt. Jag vet inte vad jag skulle gjort utan dig.

Igår var jag och älskling på bio och såg 2012, och den var oerhört bra. Verkligen en sevärdig bio, men som älskling sa den är nog endast bra på bio. Det är en rikigt bio film!
Igår så hände även något stort, vi sa att vi älskade varandra. Det var bland det lyckligaste jag har varit med om, mitt hjärta dunkade så mycket snabbade och jag somnade med ett leende på läpparna tillsammans med min älskling.

På torsdag är det lov, vilket betyder inget plugg!!!

Nu ska jag till min mormor, pussss!


R<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0