JULLOV OCH DET GILLAS!!!

Jag har legat hemma i tre dagar nu, och har haft feber och mått skit. Det kanske är det omtalade vinterkräksjukan som ska komma till sverige snart.. Men josefine kanske redan har fått den?

Igår var det julavslutning, men jag missade tyvärr den för jag mådde som sagt inte bra. Vid tre tiden kom the girls hit, såå trevligt. gud vad ni är bra!  Tack för igår en än gång !
Sedan mot kvällen kom älskling, efter en krogrunda med sina killkompisar för att sova här.

Vi vaknade innan klockan ringde idag, ojoj :O  Mycket konstigt..  vi gick och la oss halv fyra och vaknade halv elva ungefär.. Inte många timmar sömn, när vi vaknade blev det mys och sedan så gick vi upp åt frukost mm.

Idag har jag försökt att återhämta mig från all feber mm. Imorgon blir det 20-årsfest och julfest:d 

R <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0