mer tid

wiie, nu har jag äntligen mer tid att blogga.. Eftersom jag har gjort det mesta inför skolans slut, vilket känns hur bra som helst. Hade bland det sista idag, spanska prov och bokrecensions skrivning i skolan. Imorgon så gör jag mitt sista prov detta året, vilket blir matte. Jag har precis kollat igenom lite uppgifter och det känns och hur bra som helst.

Jag glömde nämna i mitt förra inlägg att i lördags var även jag, babe och mamma i landskorna och hälsade på syster.. Det var hur fint som helst, jag la en sten där det stod '' änglasyster''
Det är snart två år sedan min älskade syster lämnade mig och alla andra. Tiden har gått så obeskrivligt snabbt, jag kan inte förstå för två år sedan så träffades vi och hade inte en tanke på att om någon månad kommer du att dö. Jag har snart levt två år utan dig, jag förstår inte hur jag har klarat det. Jag kan itne säga att det hade varit lätt, men jag har klarat det. Dessa två åren har varit de tuffaste i mitt liv, det har varit många sömnlösa nätter och många tårar.. Jag saknar dig varje dag och tänker på dig precis hela tiden. Du är min förebild och kommer alltid att vara.

Jag saknar dig syster !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0