mitt mål!

Jag har som mål att komma upp en klass i disco, eller flera klasser detta året. Men jag vill inte ha för stora krav heller, för att sedan bli ledsen för att jag inte klarar dessa mål. Dock så känner jag att jag abslout kan klara att gå upp i silver. Efter min prestation i SM 2009, så känns det verkligen som jag har en chans. Jag har energin, utstrållning, styrkan och passionen till dans.

Det finns ju ingenting bättre än dans, jag kommer aldrig glömma min första danstävling i helsingborg. Jag vann i singel och även i par, det var ett tag sedan men sedan dess har jag verkligen älskat min dans. Jag vet faktiskt inte vad jag skulle gjort utan den, den får mig att må bra, den får mig att le och så otroligt mycket mer. Det går inte att beskriva hur mycket jag tycker om min dans.




Kommentarer
Postat av: kajsa

vilken fin blogg du har:)

2010-01-03 @ 21:04:06
URL: http://vemkajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0