mm, lilljulafton!

Jag är så lycklig, jag mår så bra och allting är bra ! Jag är kär, jag har en pojkvän som älskar mig och jag har en familj som betyder så mycket.

Igår var jag barnvakt hela dagen åt emilia och axel vilket gick bra. Sedan träffade jag älskling framåt kvällen, då vi åkte till örkelljunga och mös:d gah vad jag har saknat dig, fast vi träffades i lördags..
Finns det något bättre än att vaknade med en varm kropp som ligger brevid en och en pojkvän som kysser en och säger godmorgon! Jag vill leva så här för alltid, !
När vi väl gick upp så gick vi ut och åkte pulka och kastade massor av snö på varandra och jag kan ju säga att jag vann för robin hade nog mest snö på sig mohaha. Det var väldigt roligt att åka pulka, det var oerhört länge sedan jag gjorde det och med älskling så var det ännu bättre. Han försökte att välta pulkan hela tiden.. så vi skulle ramla, men sanningen är det att han lyckades och vi ramlade många gånger men vi skratta lika mycket för det. SÅÅ MYSIGT !

Nu sitter jag här, beställt nyårsklänning och klätt grannen. Morbror kommer väl snart, då blir det shopping :)

God jul på er alla, !  Imorgon blir det mys med släkten hela dagen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0