snön ligger fortfarande kvar på marken, en vit jul kanske?

När var det senast en vit jul i vårt avlånga land? Jag kommer inte ihåg senaste om jag ska vara ärlig. Dock så hoppas jag på att snön stannar och att vi får en vit jul. För det finns abslout ingenting mysigare än en vit jul.

I år ska jag fira jul med pappas familj på dagen och sedan ska jag hem till morbror för att fira julen med mammas släkt. Det ska bli väldigt trevligt, jag har kommit på att jag har inte direkt önskat mig någonting speciellt. Men jag brukar alltid bli nöjd med mina julklappar ändå. Min släkt vet väl vad jag tycker om.

I morse stod det i tidningen att det det var massa mat som skulle bort från julbordet och ny mat skulle komma till. Men så gott är det inte med julmat, jag tycker inte alls om det. Det finns ju godare mat, men eftersom det är bara jul en gång om året så får man äta det.



min söta solstråle

Kommentarer
Postat av: Robin

2009-12-21 @ 14:49:35
Postat av: Robin

JULMAT IS THE SHIT :D:D puss darling :)

2009-12-21 @ 14:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0