you get my life that bright

Imorgon har jag och babe varit tillsammans i tre månader, det är så ofattbart. Tiden bara rinner iväg och vi kan knappt fatta att vi har varit tillsammans i tre månader. '' tiden går snabbt när man har roligt'' brukar man säga, och det kan jag hålla med om. Jag lever i paradiset och kan abslout inte få det bättre än vad jag har det. Du är min ängel och det finns ingen bättre än dig. Jag kommer aldrig att glömma dagen då vi sa '' jag älskar dig'' till varandra, jag minns det som det var igår. Det var inte så länge sedan heller.
du är mitt liv, du är mitt allt. Med dig går tiden så snabbt och utan dig går utan så långsamt.

Jag kan inget mer än att säga att jag älskar dig över allt annat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0