ajajajaj

Igår var jag på bio med O, vi kollade valkyria. :)  Den var bra.
Somnade vid två eller något i natt. När jag vaknade i morse, mådde jag hur bra som helst. Men efter jag hade ätiti det jävla ägget. Så mådde jag abslout inte bra. Jag började få kramper i magen. Dessa kramper höll på i 2 timmar... Mamma blev orolig, och ringde sjukvårdsrådgivningen. Dom trodde jag hade fått en allergisk reaktion eller en matförgiftning. Gick det inte över, efter 6 timmar. Så skulle vi åka till sjukhuset. Så dom tyckte att jag skulle ha en sådan här smärta i 6 timmar?  Det kunde dom ju bara glömma. Så vi bestämmde oss för att åka till sjukhuset. Men när vi hade bestämt det, så somnade jag och vaknade en timme senare. Då var det bättre, fortfarande väldigt svullen och öm. Men det var betydligt bättre.
Min mage är fortfarande öm och svullen, men jag ska inte klaga. För jag har inte lika ont som jag hade i morse.

Jag har skickat iväg mitt idrottsarbete till min idrottslärare och slappat hela dagen. Skulle iväg och tränat idag igentligen, mendet kunde jag ju inte. :(  Så det blir hårdträning i veckan. ;D

Lördag är det åmål .

Han där !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0